Facem tot posibilul ca produsele comandate sa fie conform asteptarilor clientilor nostri. Dar, in cazul in care nu esti multumit de comanda ta, din orice motiv ai dreptul de a o returna dand click pe
FORMULARUL DE RETUR
TERMENELE DE LIVRARE GENERALE (in afara perioadelor de reduceri):
- Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 14:30: 1 - 2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc
- Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 14:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 1 - 4 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc
- Pentru produsele care nu se afla in stoc, termenul de productie si livrare este specificat in descrierea produsului
- In perioadele de reduceri sau in perioadele aglomerate, termenul de livrare al comenzilor se poate prelungi pana la 7 zile lucratoare
- Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30
MODALITATEA DE LIVRARE:
1.Livrare Standard in Romania prin Fan Courier (sau prin alt serviciu de curierat specificat de client)
AVIZAREA si CONTACTAREA din partea Curierului: In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Clientul prin SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la a doua avizare in urmatoarea zi lucratoare, informandu-va in acest sens prin SMS. Daca si a 2-a incercare de livrare este nereusita, coletul dvs va ajunge in cel mai apropiat sediu Fan Courier, unde este pastrat timp de 5 zile, in vederea ridicarii de catre dvs, informandu-va in acest sens prin SMS. Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre OBSIDIAN si livrarea comenzii va fi anulata.
2. Livrare la sediul Fan Courier (ridicare personala din locatia Fan Courier aleasa de Utilizator).
In ziua in care coletul ajunge in sediul Fan Courier selectat , compania de curierat va contacta Utilizatorul. Coletul va fi pastrat doar 6 zile calendaristice de la data contactarii Utilizatorului. In cazul in care Utilizatorul nu va ridica coletul in termenul maxim de 6 zile lucratoare, coletul va fi returnat automat catre OBSIDIAN si comanda va fi anulata.
3. Ridicare Personala din Showroomul OBSIDIAN
Pentru comenzile plasate fara livrare, cu Ridicare din Showroom, termenul de rezervare a produselor este de 3 zile lucratoare, de la confirmarea telefonica sau prin SMS a disponibilitatii in showroom a produselor.
COSTURI LIVRARE:
- Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 200 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA pe teritoriul Romaniei
- Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 19.00 lei (T.V.A. inclus). Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
REFUZUL DE PRIMIRE/ PLATA A COMENZII:
In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, OBSIDIAN va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia.
Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 19.00 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar in contul indicat de OBSIDIAN. In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de OBSIDIAN numai prin plata produsului si a costului de transport in avans prin plata online cu card bancar.
La receptia coletului, destinatarul trebuie sa verifice integritatea acestuia. Destinatarul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
RETURNAREA PRODUSELOR
TERMENI SI CONDITII DE EXERCITARE A DREPTULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL LA DISTANTA INCHEIAT INTRE OBSIDIAN SI CONSUMATORUL PERSOANA FIZICA
Facem tot posibilul ca produsele comandate sa fie conform asteptarilor clientilor nostri. Dar, in cazul in care nu esti multumit de comanda ta, din orice motiv ai dreptul de a o returna.
Se accepta doar retururile trimise in termen de 14 zile lucratoare de la primirea comenzii.
Pentru a accepta produsele returnate, acestea trebuie sa fie conforme cu politicile noastre de retur:
- Returul se poate procesa doar dupa ce Cumparatorul a inregistrat o cerere de retur pe site. In urma acestei cereri va primi un email cu toate detaliile necesare pentru Retur.
-
Articolele nu trebuie sa prezinte urme de purtare, deteriorare sau uzura (cu exceptia cazului in care exista defecte de manufactura care trebuie sesizate de urgenta la primirea coletului)
-
Articolele trebuie returnate in ambalajul original, cu eticheta de Retur atasata. Returul nu va fi acceptat daca eticheta de Retur a fost indepartata.
-
Produsele sunt in resposabilitatea Cumparatorului pana cand ajung la sediul OBSIDIAN Cumparatorul trebuie sa ambaleze produsele pentru Retur intr-un ambalaj RIGID pentru transport, asa cum au fost livrate.
- OBSIDIAN nu isi asuma raspunderea pentru coletele pierdute in tranzit sau care nu ajung la adresa corecta. Va rugam sa alegeti exclusiv metoda transportului prin curierat rapid.
-
Produsele realizate pe comanda pe dimensiuni personalizate (made-to-measure) nu pot fi returnate, fiind realizate in atelier conform specificatiilor clientului. Se pot returna doar in cazul in care prezinta un defect datorat noua, in momentul in care coletul ajunge la client.
-
Returul Nu este gratuit pentru Romania, plata transportului pentru Retur este in sarcina cumparatorului (cu exceptia produselor pentru care s-au sesizat defecte la momentul primirii comenzii prin curier).
Expediati bunurile conform instructiunilor de mai sus,
fara intârzieri nejustificate si in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia bunurilor. Termenul este respectat daca bunurile sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Coletul Returnat trebuie sa contina datele de identicare ale Cumparatorului:
- Expeditor: Nume si Prenume
- Numarul si data comenzii
Urmarim sistematic istoricul de comenzi al unui client si, in cazul unui numar de 3 retururi nejustificate sau oricarui refuz de primire la livrare a coletelor cu plata la ramburs, ne rezervam dreptul de a nu onora viitoare comenzi realizate pe magazinul nostru online.
RAMBURSARE
In cazul unui retur valid, contravaloarea articolului returnat va fi rambursat in termen de maxim 14 zile lucratoare din momentul primirii coletului de catre noi, in functie de banca emitenta a cardurilor bancare.
Rambursarea se va realiza in contul bancar indicat de client sau in acelasi cont bancar folosit la plata cu cardul. In cazul comenzilor achitate prin metoda de plata Numerar la livrare, rambursarea se va realiza in contul bancar mentionat pe Formularul de Retur. Costurile de Livrare nu se ramburseaza
Nu se va lua in considerare rambursarea comenzii daca conditiile de retur nu sunt respectate.
STORE CREDIT sau SCHIMB Masura/ Model
La cerere, suma totala a produselor returnate se poate transforma in Store Credit ce poate fi folosit pentru orice achizitie viitoare pe magazinul nostru online sau in magazinele OBSIDIAN din Bucuresti si Constanta. Puteti mentiona acest lucru pe Formularul de Retur, iar in momentul procesarii returului, echipa noastra va crea un cod valoric personalizat, cu suma totala, pe care il puteti folosi la checkout/la casa pentru orice comanda viitoare. Vei fi notificat cu detaliile despre cod de indata ce returul este procesat.
Daca doriti sa schimbati comanda cu o alta marime/model/culoare, va rugam sa ne transmiteti acest lucru pe Formularul de Retur. Recomandam sa ne contactati in momentul in care doriti acest schimb, inainte de livrarea returului, pentru a putea discuta de disponibilitatea produselor si a putea rezerva produsele dorite pana in momentul in care returul ajunge la noi.
Adresa pentru Retur:
Destinatar: OBSIDIAN Showroom
I.C. Visarion 13, ap. 16, interfon 016, 010422, Bucureşti, Romania
Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati pe email la adresa office@OBSIDIAN.ro sau telefon/Whatsapp +40724427372
In cazul in care constatam ca bunurile nu respecta conditiile de retur si sunt depreciate valoric remediabil, va vom comunica acest fapt, precum si costul de remediere a produsului, si vom deduce acest cost din contravaloarea bunurilor returnate.
In cazul in care constatam ca bunurile sunt depreciate valoric iremediabil, va vom comunica acest fapt, precum si refuzul nostru de a accepta returul acestor bunuri care, evident, nu mai pot fi reintroduse in circuitul comercial.
In cazul in care nu doriti/ acceptati sa recuperati bunurile pe care ni le-ati returnat cu depreciere valorica iremediabila, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii rezolutiei noastre, incepand cu a 6-a zi lucratoare ne datorati un cost zilnic de depozitare, de 1leu pentru fiecare bun pe care ni l-ati returnat, calculat pana in momentul recuperarii bunurilor, sau pana in momentul in care ne veti dati acordul sa va expediem aceste bunuri, cu plata tuturor costurilor pe care ni le datorati. In lipsa acordului dvs. si a achitarii acestor costuri, vom retine bunurile drept garantie, acestea intrand in proprietatea noastra fara alte formalitati din momentul in care costurile lor de depozitare depasesc contravaloarea lor de achizitie sau dupa ce se implineste un an calendaristic, oricare dintre aceste conditii se implineste prima.